Life of... Cicci?

Nu har jag fått lite inspiration! Från och med nu ska MINST varannat inlägg på denna blogg ha en bild i sig! Förfärligt tråkigt att bara torrläsa och inte ha något att titta på. Ni får gärna klaga på mig! Säg vad ni tycker. Om min blogg bara är skit eller kanske lite intressant rent ut av. Vad vet jag. Jag gillar bara att skriva av mig.

Idag hade jag och Sissel en rätt tråk/rolig dag på konsum, för dom som inte vet har jag prao i veckan och även nästa. Denna vecka är jag på konsum och jobbar. Helt ok, men utan Sissel hade de varit lite långtråkigt. Men vi underhåller varandra! Så lite roligt är de allt. Nästa vecka ska jag vara på ridskolan, de ser vi fram emot!
Ikväll är det cellgrupp hemma hos Ida, ska verkligen bli skoj! Vi ska se filmen "Left behind". En film jag länge velat se!
Idag är min rygg och nacke väldigt stela, igår var dom supermjuka efter att jag shakat lös på afropower dance. I övrigt är de riktigtriktigt bra med mig! :D 



Jag har börjat missbruka musik har jag märkt.. Bra eller dåligt?





Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi :)

Jag vill också se Left behind!! :O Rakel pratade om den igår och den lät väldigt bra!! :D

hmm.. mår du bra av att missbruka musik så äre väl bra ;) haha

2010-03-17 @ 18:19:12
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/
Postat av: Annelie :)

jag vill också se dom filmerna!! :o vi måste se dom cissi! :) missbruka musik tror jag är bra! :) haha

2010-03-17 @ 19:36:50
Postat av: Mattias

Om du inte har läst boken måste du göra det också, den är riktigt bra!



själv har jag inte sett filmen men ska göra det någon gång.

2010-03-17 @ 20:11:04
Postat av: Petra

Konsum. de må ja säga. Men måst ni byta plats. De e väl lite störande. Då hinner man ju aldrig komma in i rytmen i stället o börja ta för sig själv? Eller?

Första filmen? Har du int sett nån av dem? :O

Läs hellre böckerna. Filmerna var en besvikelse. XD Trots att ja läste böckerna efter filmerna.:P (de tre som kommit ut, de verkar ha givit upp serien)

Lite pengar lagda i filmerna. Massa USA haha XP

2010-03-17 @ 21:37:43
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Postat av: Mattias

Konsum är fel Mattias.

Jag är från vännäsby :P

2010-03-18 @ 14:16:18
Postat av: amelia

Älskar din blogg cicci! :D Du är så klok och bra på skriva å allting! Sa idag till cicci att du är min idol, du är verkligen de! Diggar dig stenhårt kusselusse ;)

Och jag vill oxå se den!

Krampådig

2010-03-18 @ 17:04:24
Postat av: amelia

Cissi menar jag, var så inne i dig. haha xD

2010-03-18 @ 17:05:07

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0