Happy

Efter några underbara dagar i Åre tillsammans med Amelia och Pontus sitter jag nu hemma hos Jonte i Villis. Kom hem från Åre igår och sov hos Amelia en natt. Galet vad trött man blir efter två intensiva utedagar i backen! Men de har varit fantastiskt, jag har hoppat och snurrat 1.80. Eller vad man vill kalla det. Jag har även lärt mig att snurra runt på skidorna och fick en kommentar av Pontus, "Hur kan du snurra så lätt??". Tar de som en komplimang när jag lärde mig det på samma dag. Jag är verkligen lycklig just nu! Känner mig ovanligt lätt och fri.

Men jag skriver mer sen. Jonte har städat klart och nu ska jag bedda min säng! Hare.


Kärleksförklaringar
Postat av: Mamma:)

Det är ju för att du är dansare ;) o dessutom väldigt duktig!! <3 Klart det går lätt då.

Hoppas du har de jättebra där...o Jonte, va rädd om henne!! ;) Längtar till fredag o mys med dej min älskling!! Kramisar

2010-03-10 @ 14:08:31
URL: http://annaceciliazemren.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0