Good night = good sleep

Nu har jag just kommit hem från en lyckad kväll på MB. Den blev lyckad på många olika sätt; dansen gick bra och vi fick bra respons (min dansgrupp dansade två danser ikväll), musiken var härlig och fick se Farfars fågel live för första gången. Stort för mig! Riktigt roligt, Adrian blev glad för min och Pauis present och alla hamburgare som vi stekte gick till slut åt. Dessutom var de inte så fasligt mycket fylla, så kvällen var bra!

Nu är jag bara sjukligt trött, ont i ryggen och allmänt less... Men jag är glad ändå! Vill bara sova just nu. Och de ska jag, lääänge. Ska även försöka ta mig upp till marknaden imorgon. Men behöver sömn, så lär nog sova ett tag. Mina fötter luktar inte gott.... Godnatt! pusspuss 

Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0