Gamlan

Sitter nu på Gamlan andra kvällen. Har varit riktigt grymt hittills! Jag och Annelie har upptäckt att cs är roligt, i alla fall om man sitter tillsammans o spelar. Så vi raggar ständigt datorer att få spela på. Haha, vi har även kommit på att det är väldigt underhållande att titta på när andra spelar. Vet inte vad som händer med oss... Mycket tidigt imorse satt jag och Annelie vid två datorer i drygt fem timmar o spelade cs. Men roligt är det!
För dom som inte vet vad Gamlan är för något så är det ett lan som har hållit till på duvan i helgen. Har inte varit med o lanat, även om jag i efterhand önskat det, utan jag har hjälp till lite och stått i caféet. Sovit har vi gjort i källaren här på duvan, mysigt värre. Men mycket sömn har jag inte fått. Drygt tre och en halv timmar har jag sovit, fast då vid tre olika tillfällen. Alltså en timme först inatt, imorse sov vi en halv timme och efter lunch två timmar. Konstigt nog är jag inte så trött, känner inte av det i alla fall. Inatt blir de film på storbilds skärm. 

 


Kärleksförklaringar
Postat av: Paui

ja ni var ju sååå sociala... vissa fick aldrig en dator, men letade inte direkt efter en som ni gjorde. Sen så var jag mer aktiv och hjälpte till i caféet istället.

2010-03-29 @ 10:30:08
Postat av: Cicci

Men vi hjälpte till minst lika mycket i caféet, vi var ju där hela helgen medans ni for hem ganska länge. Och medans var vi o jobbade hela tiden. Förlåt om vi var osociala, men de var ju ett lan? Dessutom var de inte ofta som vi satt.

2010-03-29 @ 11:02:36
Postat av: Annelie

Hålla, precis vi va ju i caféet medans ni va borta en massa! så klaga inte :p

2010-03-29 @ 11:10:52

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0