Day of hope

Alltså, de finns verkligen söta och vackra människor. Och då tänker jag inte på utsidan, rent ut av ett vackert hjärta. Jag vill tillägna detta inlägg till en speciell person. Tror inte han kommer att förstå vem han är (om man ens läser detta). Du är i alla fall underbar och sänder en extra tanke till dig just nu. Många kramar!

Har lagt till en ny kategori nu, Dagens. Så detta är i alla fall dagens hopp, kände mig lycklig när jag gick hem från skolan idag. Och de berodde verkligen inte just då på att jag inte ska va i skolan på tre veckor nu..

Just nu sitter jag och lyssnar på Melissa Horn.. Elinas fel! Det kan också vara en liten dagens, Melissa har en galet skön röst och jag älskar det. 
Melissa Horn - Lät du henne komma närmre 

Nu ska jag packa och tagga inför sportlovet! Känns riktigt bra. Får se om jag hinner gå på marknaden idag också. 
Får se om jag skriver mer ikväll. Men om inte, ha en riktigt bra fredag! Hoppas vi ses på mb kl. 21 ikväll! 


Kärleksförklaringar
Postat av: Vicki

Jag ska spana en hel massa åt dig! :D Hade fotat också, men jag tror inte en systemkamera är så säker i en moshpit miljö xD

2010-03-05 @ 17:15:29
URL: http://perfectlylonely.webblogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0