Camera needs, pictures missing

Jag är verkligen i stort behov av en kamera. Skulle kunnat använda mobilen om inte någon hade slarvat bort min usb-kabel... Blir ju galen! Jag vill ju dokumentera lite med nya bilder och inte bara gamla! Måste verkligen fixa en snart.
Idag hade jag lust att fara ut, göra upp en eld och andas in den friska luften medans jag skulle ha läst en bok. Precis de tänkte jag när jag låg i min säng i morse och såg att solen silade sig in genom fönstret. Jag tänkte väldigt mycket i morse, vaknade till låten How he loves us - Kim Walker. Så jag lovar, de var bra tankar. Man borde få vakna till sån musik varje dag. Den låten har räddat mig många gånger. Jag älskar att musik med sådant budskap alltid fyller mig med glädje. I alla fall så ångrade jag mig när jag såg hur moln täckte hela himlen och när jag hörde att de blåste väldigt kallt. Får hoppas på bättre väder imorgon. 
I morse åt jag en banan till frukost som påminnde om lukten som man får i näsan när man kommer in i en biosalong. Den du.
 
Ikväll blir de filmkväll hemma hos Adrian, ska bli riktigt kul att få avsluta sportlovet med något roligt efter sjukdomen. 



                Just tell me why, is it something I have missed?
 

Kärleksförklaringar
Postat av: CISSI

Jaa, en låt kan verkligen göra mycket! Man har som olika känslor när det gäller olika låtar och det är så härligt när man her på en låt som gör en riktigt glad! :D hihi

hoppas ni har det kul på filmkvällen! <3

2010-03-13 @ 23:48:55
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/
Postat av: Pertan

Luktade bananen svett, gamla popcorn och insmutsade säten!? XP

2010-03-14 @ 00:38:36
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0