Black roses

Everybody have some black roses in their lifes.
Black roses are beautiful, attractive and mystical. But at the same time sad.
I have my black roses, I'm both happy and angry for them.
But I'm sure, I want them in my life.

Jag har några saker i mitt rum som jag verkligen älskar, som tex min vägg som är full med massa olika minnen av olika personer, mina tavlor som två av mina underbara vänner målat åt mig, en låda full med brev och vykort som jag fått i mitt liv, mina älskade skrivböcker.. Och en ganska ny grej som jag fick av mamma efter jag döpt mig, en väggtext som de står "Följ ditt hjärta" på. Den är underbar, påminner om en väldigt viktig sak. Ens hjärta.

Ovanför mitt fönster hänger en svart ros som jag fick av Sandra för länge sen. Puss på henne!


Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0