How to live

Nu bär de snart av till stan! Jag sitter just nu med en tandborste i munnen, en stor lilla my hårboll på huvudet och nyrakade ben. Ikväll ska vi äta glass på smultronstället! Jag ber om ursäkt för mina tråkiga inlägg, men som sagt, jag glömde min usb-kabel hemma... Ska kolla om jag får låna nån kamera ikväll så att jag kan lägga över lite bilder. Nån gång i helgen kommer jag hem så då återgår bloggen till de lite mer normala.. Hoppas jag! 
Ha de bäst! 

Dagens citat: 

Those who love passionately teach us how to live 


Kärleksförklaringar
Postat av: Anonym

Hihi, vi kanske stöter på varandra nån gång? ;P Jag far iväg på semester i morgon :) fast... vi kommer nog inte vara på samma ställe.. :P

Ha en fortsatt bra semester!! <3

2010-07-22 @ 15:07:42
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0