My brother Jake?

Som ni ser är uppladdningen mycket dålig. Men sånt är livet. Jag och mina kusiner har det väldigt bra i alla fall! Idag har det varit en riktigt slöardag. Vi har degat framför tven, Petra sminkade mig till kille och enligt hon och Amelia är jag väldigt lik Jake Gyllenhaal sedan på eftermiddagen tog vi ett svalkande dopp i älven. Nu på kvällen efter middagen som bestod av pizza så ska vi ut till tannsele och sova där inatt. Imorgon ska jag hem och packa, vi drar söderöver på fredag. Ska bli mcyket roligt! Men nu ska jag skynda mig iväg så att inte mina kusiner saknar mig alltför mycket. Ha de bäst!



Lika eller?



Kärleksförklaringar
Postat av: petran

Mycket lika. Du var då snygg som kille haha

2010-07-15 @ 19:59:50
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Postat av: Paui

Nja inte direkt lika. Men ja en snygg Kille fast en snyggare Tjej ;D

2010-07-15 @ 22:30:56

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0