Let me tell you how I love him

 

 

Min dag i bilder. Packning, läsning på balkongen, kolla igenom anteckningar från lappis och upptäckt ett nytt beroende framkallande godis. Jag kom även hem från kusinerna imorse. Vi har haft en bra och sen natt. Vi var uppe till halv 6, Kl halv 4 stog vi på kråkberget och kollade på soluppgången, sedan köpte vi glass på statoil. Godiset i fråga är köpt på viltboa och innehåller solrosfrön och choklad. Jag har packat ner onödigt mycket kläder och vet inte vilka skor jag ska ta. Semestern kommer bli bra! Mina anteckningar äger och boken är väldigt bra med djupa tankar och starka känslor. Jag gillar även dom starka karaktärerna med brinnande viljor. Och rubriken i fråga är en kärleksförklaring till Gud. Det är även en strof i en sång som By Grace sjunger. Dom finns på spotify!




Kärleksförklaringar
Postat av: Paui

Ja boken är riktigt bra :D De där godiset har funnits förut i Lycksele och jag älskar det, men de är lite dyrt.

2010-07-15 @ 22:28:49

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0