Just wanna say

Ville bara snabbt skriva ett inlägg och berätta att imorgon börjar Lappis. Det känns verkligen underbart! Kommer bo i tält med Amelia. Detta kommer bli en bra vecka säger jag! Jag kommer inte att uppdatera något alls i veckan, bara så att ni vet.
I fredags var jag i umeå nästan hela dagen. Jag med compani hjälpte Adrian att flytta, shoppade, umgicks med massa bra vänner och såg en otroligt bra bio! Eclips, över förväntningarna säger jag. Bra dag!
Idag har jag varit ute i Husbondliden och hjälp till med förberedelserna för Lappis och har även badat med kläderna på. Nu ikväll så for Danne hem för ett tag sedan. Vi färgade hans hår och slingade mitt i en vacker färg. Det får ni se när ni ser mig. Jag färgade även ett par skor, en tröja och en kjol i samma färg. Jag är galet nöjd! Gud är god! och jag är glad. Ni får ha en superbra vecka! Sköt om er.


Kärleksförklaringar
Postat av: Nicke

Men :P du måst uppdatera mer ofta tyck ja :P

2010-07-04 @ 10:06:54

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0