Torsdag,...

Dessa rubriker... Kom inte på något som lät bra idag så de fick bli som de blev. ;)

Dagen idag då... Sjukt jobbig morgon. Hade verklige ingen ork alls. Men lyckades ta mig ut sängen i alla fall, något försent. Men de gick bra, tog mig till skolan i tid och hann göra allt innan. Just nu känns de som att livet bara flyter förbi med ljusklickar här o där när man har varit med människor man tycker om. Igår tex, Danne kom hit o umgicks med mig. Hjälpte mig att byta strängar på basen, åt middag... Älskar dessa stunder. Men annars känner jag mig bara trött och borta. Men de är nog bara just nu. Har mina veckor. Antagligen är det lite pms inblandat som får mig att känna mig deppig. De går över.
Nu när jag lämnar datorn ska jag plugga, slå in några presenter, de är många som fyller år i slutet av januari! Mamma, Cissi, Sofia, Panda, Sofija... Får se till att styra upp detta!
Sedan ska jag packa lite till helgen! Ska till Umeå på Tro, hopp & skola. En konferens som NyGeneration ordnar. Kommer nog bli en hel del folk, så kommer bli sjukt kul att fara dit! Hoppas de kommer bli en bra helg på många olika sätt....  Eller hur Cissi? ;) hehe.
Ikväll ska Adrian ha avskeds fes, han ska flytta till Umeå o plugga till läkare. Kommer bli sjukt tråkigt att han försvinner... I 5 och ett halvt år! Galet alltså! Men hoppas man får se honom emellanåt i alla fall. ;) 

Nu känner jag att jag skrivit av mig nog för idag. Eller, måste i vilket fall lämna datorn nu.
Skicka gärna en liten tanke eller be gärna för mig. Har de lite tufft i skolan, kommer förmodligen alltid att ha.. 

Ni får ha de så bra! Kram Cicci

Kärleksförklaringar
Postat av: Petra

Uj jag är inte ensam alltså.. fyller ju också år.. samtidigt som cici! ;)

Jag ber för dig. Hopps det blir bättre snart. O de klart det blir... om inte annat till gymnasiet hehe. ;) Då får man ju välja precis vad man vill! O får lämna allt gammalt bakom sig! :D

2010-01-14 @ 16:36:16
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Postat av: Cissi ;)

Hihi, jaa januari det är en braaa månad det ;) haha

assåååå, din lilla filur! :P Men en bra helg kommer det allt att bli! ;D LÄNGTAR SOM EN GALNING! ;) hihi

ska be för dig gumman <3

nu ser vi fram emot imorn! :)

2010-01-14 @ 20:06:10
Postat av: AE

Men flashig blogg!!! :D

2010-01-17 @ 18:17:34
Postat av: Evelina

Vilken snygg design :)

2010-01-17 @ 19:11:34
URL: http://evelinabackstrom.wordpress.com

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0