Tisdag,

Halloj bloggen! (Kände för att säga hej för en gångs skull).

Dagen idag gick fort! Lektionerna flög iväg och ändå fick jag sker gjorda. Kändes bra! Sista lektionen hade vi bad, gillar de inte... Eller älskar att bada, men hatar klor och badhus. Klor är så värdelöst!! Sjukt mycket negativa grejer, typ som; Det luktar inte bra och man får andnöd då och då (lite överdrivet dock), det gör så att man torkar ut och det börjar klia överallt, håret blir som hö och luktar skit... typ så. Men visst, de håller badet rent. Klaga lagom. haha. Nae, jag föredrar att bada i sjöar, älvar, tjärnar och havet. Havet är ju dock salt... Men det är naturligt salt! så de så.
Både mamma och Simon var sjuk idag så jag erbjöd mig att laga mat. Pannkaka dagen till ära. Blev riktigt gott faktiskt, men jag är värdelös på att få dom runda och hela.. Men bara de smakar bra så är väl allt som de ska. Så jag var nöjd med dagens matinsats och mamma blev glad och tyckte de var skönt att jag fixade maten, så jag är glad. :)
Efter maten satte jag mig för att plugga. Måste bli bättre på de, känns som att min koncentrationsförmåga har försämrats grovt... Inte bra. Måste sova mer!

Nu sitter jag och lyssnar på riktigt bra musik... Just nu lyssnar jag på "Blessed be your name". Men många känner igen den som "Ära till ditt namn". Riktigt bra på både engelska och svenska... Sök på youtube eller spotify efter de engelska namnet. Finns sjukt många bra versioner! Så visste inte riktigt vilken jag skulle rekomendera... Men Newsboys och även Kathryn Scott hade väldigt sköna versioner! ;) Kolla även på Hillsong, sjukt bra! Hittade just en ny låt med dom, alltså ny för mig. "God he reigns". Gör gott för själen!
Nu ska jag gå och plugga lite mer och sedan dricka the! Kramar, Cicci          

Kärleksförklaringar
Postat av: Mamma:)

:) jag blev ju inte bara glad...jag blev ÖVERLYCKLIG!!

Och dessutom att dom blev världens godaste..

Mycke just för att dom inte blev runda o hela :) mer "frasiga kanter" då!! hehe

Jag har om nån hade missat det förut (vilket vore konstigt om NÅN missat haha) VÄRLDENS UNDERBARASTE DOTTER!! (o son iofs oxå ;) )

KRAAAAAAAAMISAR på dej bästa Cicci som finns!! <3

2010-01-26 @ 00:19:48

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0