Tisdag, plugg..rastlöshet..

Skolan idag gick fort. Men har massa med läxor i veckan, fast de känns rätt bra. Har börjar i tid med allt så de kommer nog funka.
Har två dilemman som jag tänkte på och disskuterade med Sofia idag... Jag ska ju slinga håret i helgen. Först ska jag bara bleka slingorna och sedan ta nån färg. Men, ska jag ta röd, blå eller lila? ;) Slingorna kommer då bara vara i luggen. Tänkte dessutom på att jag vill ta hål i läppen... Men tror nog jag ska vänta med de. Men jag vill... Får fundera på de.

Ikväll har jag pluggat en del och annars bara slö suttit o tittat på tv. Ska nog gå och duscha snart..... 
Känns inte som att jag skrev något speciallt intressant i det här inlägget... Kort blev de i alla fall.
Känner mig rastlös.... Nu ska jag läsa. Får ta duschen lite senare. ;) 
Hade! Kram Cicci


Kärleksförklaringar
Postat av: petra

åååh hål i läppen. De funderade ja också på i... hm åttan eller nian. Men gav upp de tankarna sen. Minns inte varför haha.. nu e ja mer sugen på tattuering :P

Blåa slingor.. de var då nå annorlunda.. vet inte om ja sett nån med nå sånt. Ta de! ;)

2010-01-19 @ 20:16:57
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

du som är så fin behöver inte göra hål i läppen..kram mormor

2010-01-19 @ 22:33:53
Postat av: Amelia

Haha mormor xD Nämen ja håller nästan med petra, blått skulle nog va coolt ;) Lite svårt å tänka sig men.. Du skulle nog passa i vilken som helst av dom där färgerna!

2010-01-20 @ 21:17:24
Postat av: Amelia

Haha, mormor xD Ja håller nästan med Petra, blått skulle va coolt ;) lite svårt å föreställa sig men.. du skulle nog passa i alla dom där färegerna så det blir bra vilket som! :)

2010-01-20 @ 21:20:14
Postat av: Amelia

Nu vart de visst två inlägg xD Och nu vart de visst tre, haha :b

2010-01-20 @ 21:22:10

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0