Tisdag, lifelifelifelife...

woow... Lyckades ta mig upp en kvart tidigare idag... HELT utan snooze! Har satt upp lite som mål att jag ska klara av att stiga upp kl 7 varje morgon, man blir mycket piggare om man skiter i snoozen och bara stiger upp har jag märkt. Så ska fortsätta med de. Måste bli piggare på dagen! Idag var jag faktiskt riktigt pigg! Även om jag kom isäng alldeles för sent inatt.
Dagens plus: Jag gillar HK och mina klasskompisar gör mig glad!
Dagebs minus: Måste skippa träningen ikväll, afropower dance, för vi har ingen bil och hinner tyvärr inte gå.. (eeh, okej. LATTTIS!). Men med något dåligt kommer oftast något bra! Tänker fylla hålet från träningen med att ta hand om mig själv, alltså ansiktismask, kanske ett bad med rosa badbomber och skum, nagel filning... Var ett tag sen sist! Dessutom måste jag plugga ikväll. Så de var nog lika bra träningen uteblev. Men MÅSTE komma igång med de snart. Man blir så mycket piggare av de! 
 
Men nu ska jag gå och först hjälpa till att städa bort lite, sen förhoppningsvis ett bad och senare plugg.
Ha en bra kväll! Kram Cicci

Över exponering här då.. Upptäckte även när jag tog dessa bilder vilken hemsk hy jag har just ju. Röda prickar och finnar överallt. Men bara att bita i de sura äpplet, tänka på palt och vänta tills som försvinner. Har ju redigerat bort dom nu med exponering. Thats life!


Kärleksförklaringar
Postat av: kusinen

2010-01-26 @ 19:32:28
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Postat av: kusinen

Typiskt.. nån tryckte på enter innan ja skrivit klart. Får man inte trycka på enter va?

Ja det är bra att inte snooza. Gjorde inte det när ja praktisera. Men nu snoozar ja igen haha ids inte gå upp tio i sju! Struntar i att göra i ordning mig o i att äta frukost o sen upp :P

Jaha ja så då e vi systrar i finnarnas hemska grepp.

kram

2010-01-26 @ 19:36:44
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0