Tisdag, CAC!

Igår somnade vi vid halv 6 och steg upp kl 11. Liite seg var vi allt. Men de är som de ska va! ;)

Idag ska vi fara till min pappa i Knaften för att basta, snöbada och umgås. Ska bli sjukligt skönt i denna kyla! Satt och frös som en tok vid frukostbordet i morse, illa... 
Imorgon ska vi till Grantrasklia för att bo en natt hos Cissi också. Där ska vi spela spelet Helt hysteriskt. Kommer bli nådigt skoj. ;) Lär komma in lite bilder sen.

Usch va kort jag skriver känner jag nu. Men har hjärnstillestånd! Får ta igen det sen..
Men ha ett grymt fortsatt lov! Kram Cicci

CAC= Cecilia, Amelia & Cecilia

 
Fin bild på oss från bussen till Unite. Amelia, jag och Cissi.


Kärleksförklaringar
Postat av: petra

Ja! Du skriver på tok för lite. Ja behöver ju mer att läsa tokfrans!!!

kramkram! :D

2010-01-06 @ 01:10:40
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Postat av: Amelia

De vart ingen snöbadning tyvärr.. De får bli nästa gång i stället... :b kram på er<3

2010-01-06 @ 18:20:13
Postat av: Paulina

De var jag som tog de kortet :D

2010-01-07 @ 17:12:13

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0