Söndag, THS!

Nu sitter jag hemma, utmattad och ny duschad. Kom hem från Tro, hopp & skola i förmiddags. Är verkligen så sjukt glad och nöjd över helgen! Blev så mycket bättre än vad jag hade trott. Känner mig grymt peppad inför den kommande terminen nu. De kommer gå bra! Guds nåd och förlåtelse är så galet stor, känner mig så lätt... ;)
Måste bara säga att jag älskar mina vänner, dom gör mig glad! Och vill skicka ett enormt tack till NyGeneration. Helt galet vilket arbete ni gör, betyder sjukt mycket! Och vill också skicka ett speciellt tack till Norr Temet. Ni är underbara grabbar!
Annars har jag inte gjort något sedan jag kom hem. Däckade i min säng en stund o såg lite film. Men gav snabbt upp när filmen slutade funka och tven bara spottade ut vhs:en. Dessutom var de tänkt att jag skulle klippa, tona och slinga håret idag. Men de blev inte, blir nog nästa helg istället. Lika bra de, så får jag fundera ett tag till.
Fixade även bloggen lite...igen... Men blev rätt nöjd den här gången. Har satt mig in i lite hur man gör nu. Så får se hur länge de tar innan jag börjar ändra igen... Men säg gärna vad ni tycker! Vet att texten syns lite dåligt ibland... Ska försöka fixa de.

Nu ska jag gå o dricka en kopp the med mamma och sedan lägga mig i min säng o se på en film. Ska lägga mig tidigt ikväll, kändes som en bra idé! 
Så ha en bra kväll allihopa! :) //Cicci 

P.s. Gå in o kolla lite på NyGenerations hemsida! De finns massa med bra grejer! ;)
http://www.nygeneration.se/











Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi

verkligen en underbar helg på alla sätt och vis! ;)

slog mig verkligen hur många underbara människor jag lärt känna! Kan ju nästan säga att startskottet för "lärakännandet" började på upptacktashelgen i höstas ;) Är så otroligt lycklig! kan inte fatta det...

DU betyder jättemycket Cicci <3 kram!

2010-01-17 @ 21:07:13
Postat av: Paui

Ja de var sjukt kul :D Tack själv. Ja förutom att man ser texten dåligt ibland var det jätte snyggt :p hoppas vi kan fixa våran blogg också nu.

2010-01-19 @ 15:50:48
Postat av: jocke

den helgen va verkligen hu bra som helst!!!!! du få fixa håret innan duvan cup så e de int bara ja som ha gjort nå nytt på utseende. ja tro då att de bli hu bra som helst men du e snygg även om de int bli lyckat

2010-01-19 @ 17:05:45
Postat av: Evelina

Jag kan bara hålla med om att helgen var helt fantastisk!!! jag känner mig oxå jätte taggad för att göra något på min skola nu. Gnistan kom tillbaka:D

2010-01-19 @ 17:28:48
URL: http://evelinabackstrom.wordpress.com

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0