Söndag, första dansträffen.


Trött...tröööött.... TRÖTT!
Mina dansbrudar for just hem. Grymt rolig och mysig kväll. Jag flummade tills alla trodde jag gick på något. Var så galet trött! Steg upp kl halv 10 i morse och hade somnad där vid.... 3 kanske. Inte bra, kommer inte vara pigg imorgon. Kan ju hoppas att dom låter oss slappa lite första veckan. Men ska inte hoppas för mycket, vi började med läxor första veckan efter sommarlovet i höstas. Sjukt...

Mötet idag var jättebra! De var årsmöte, men de kändes inte som att de var så länge. Dom visade bilder från året, gjorde ett litet drama... Kort men bra predikan! Och efter bjöd dom på lite mat och fika. Trevligt,trevligt.. 
Efter mötet for vi en snabbis på stan och dollar sen hem o städa. Man måste ju städa lite när man får så fint besök! Vi hade nämligen dansträffen hemma hos mig. Vi kollade på filmer som vi har på danser vi gjort under året, disskuterade en del grejer om uppvisningar osv, fikade och bara myste. Gillar mina tjejer MYCKET! ;)
Vi bestämde och pratade om riktigt mycket ändå. Trots allt flumm... Vi ska även ha dansträff på onsdag.

Imorgon är de skola då.. Känner mig ju inte så taggad om jag säger så. Men känns iaf inte lika hemskt som förut. Står ut med tanken att gå upp imorgon. Men känns inge vidare.. Så skolan måste vi be för! Måste bli piggare på skolan. Måste sova mer...

Nu sitter jag bara och längtar efter
sängen. Så ska ta o avrunda.
 Ni får ha de bäst! Godnatt! /Cicci
 



Roligt citat från ikväll:

Emma - Är den där krossad? 
Cicci - Nej, det är skotrar! 
Emma - HAHAHAHHAHAH!

 


Kärleksförklaringar
Postat av: Jonatan

Hahahahah, ja jag antar att de Emma sa lät roligare IRL, men ibland slinker det ur en och annan komisk mening eller så:)

2010-01-11 @ 00:37:54

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0