Söndag, Duvan Cup!

Kom just hem från DC. Sjukt bra jobbat allihopa som hjälpte till att fixa de! Sjukt bra, Wonderful!
Har även haft grymt mysigt med massa vänner jag älskar och jobba tre pass, först på lördagen två timmar i garderoben, två timmar i cafét och på söndag två timmar i insläppet. Har nu bestämt mig att aldrig ta arbetspass senare än 12, man blir så galet trött! Stog i cafét från 22.00 till 01.00. De var något segt! Men väldigt kul att kunna hjälpa till med något!
Idag dansade jag och min dansgrupp också. Gick mycket bra! Vi körde en dans till låten "Like a child" med endast lysnade bollar i totalt mörker. Älskar den dansen!

Tack för helgen alla! Hoppas ni har haft de lika underbart som jag! ;)

Men nu ska jag nog ta o lägga mig i soffan och vila lite. Känner mig lite slut på. Har inte blivit mycket sömn i helgen!

Kramar Cicci

Här är då bollarna vi hade till dansen


Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi :)

Åh skit också att jag missade dansen.. :/ hade velat se er men..

Jag hade det också underbart! ;)

:D KRAM :D

2010-01-31 @ 19:31:27
Postat av: jocke

helt suvveränt ;) ja glömde att säga att de va bättre nu än på unite ;) på en skala 1-10 va de helt klart en 12 ;) bra jobbat ;)

2010-01-31 @ 21:15:57
Postat av: petra

Låter som en spännande dans! ;) grym bild också! :)

kram

2010-01-31 @ 21:40:50
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0