Söndag, bra helg!

Helgen blev mycket lyckad! Stressig, men mycket bra och mysig. 

Började på Fredagen med avskedsfest hos Sofia. Massor med härliga människor och en underbar Sofia!  
Kvällen innehöll spel, brottning, mys och allsång. Hemma något efter 1, somnade vid 3. 

 På Lördag vaknade jag vid 7 för att Cissi skulle komma. Men somnade om och sov till halv 9. Då skyndade jag mig upp för att hinna fika och göra i ordning mig till kl 9, då bar de av till åhlens och talang! (http://onewaydancers.blogg.se/) Dansen gick riktigt bra, men vi kom tyärr inte vidare. Eller själv tyckde jag de var rätt skönt att slippa. ^^ Vid kvart över 4 for jag och Mästarn ut till tannsele för att hämta upp Cissi, Amelia och Pontus. Vi skulle gratta Cissi den kvällen, hon fyller 17 på Måndag. Så vi tog på henne ögonbindel och dessutom fick hon ha hörlurar med musik så att hon inte skulle höra något. Så vi körde en sväng i Lycksele med henne, stannade i centrum för att ta lite kort, hon fortfarande med ögonbindel. Sedan for vi hem till mig och fixade taco. Vi var jag, Amelia, Cissi, Pontus, Mästarn, Annelie, Ludwig, Julia, Paulina, Rakel och William.
Mycket mysig kväll! Såg några filmer, pratade och lekte nån lek. Mycket mysig kväll! Hoppas du blev nöjd över ditt firande Cissi! ;) Du fick ju lätt bästa presenten av oss! haha. Folket for hem där vid 4-halv 5...

Idag har jag inte gjort mycket alls... Sa hejdå till Cissi, Amelia och Pontus i morse. Dom sov över hos mig inatt. Annars har jag pluggat, fixat lite med grejerna inför duvan cup... Har haft myskläder hela dan och har de än. Men ska på dans snart så ska byta om strax. Hoppas på att komma i säng tidigt ikväll. De behöver jag!
Tack för en sjukt bra helg allihopa! <3
Men nu ska jag ta o börja röra på mig! Får inte komma försent till mina brudar! ;)
Ha de bäst! Kram Cicci

Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi

Jag blev väldigt nöjd över mitt firande! :D kommer kommas ihåg! hihi

jaa, ni är bra busiga ni ;P

kram <3

2010-01-26 @ 18:41:28

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0