Onsdag, Granträskliden!

Idag gick vi upp där vid 11, var så galet trött när jag vaknade! Sjukt, fick mig inte ur sängen! Illa hur mycket man har vänt på dygnet... Måste vända tillbaka det. Menmen, sen gjorde vi inget fram till runt 2. Då kom Cissis mamma o hämtade oss, vi skulle fara till Granträskliden. Cissis hemby! ;D
Nu är vi här i alla fall. Förut idag spelade vi ett sjukt roligt spel, Helt hysteriskt hette det. Testa det om ni får chansen! Sen åt vi middag och gick till grannen o lånade två filmer. ;) Nu har vi tagit massa kort med Cissis bärbara dator. Så ni ska få se några av dom. ;)





Amelia åt upp alla munkar, därför ser Cissi så ledsen ut... Och jag är cool, för jag hjälpte henne att få dom! ;D


CAC!

Vi är sötast! ;) Nu ska vi gå o baka kladdkaka! :D
Ha de bäst! //Cicci, Cissi och Amelia.

Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi

Hade verkligen kul med er <3

2010-01-07 @ 18:00:31
Postat av: Den fete xD

Älskar er ciscior! Alltid kul med er :D

2010-01-08 @ 00:05:12
Postat av: jocke

nu ha ja kommenterat

2010-01-08 @ 14:58:07

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0