Måndag, seeeg dag.

Brutalt seg dag, har aldrig varit så trött på en skoldag tror jag. Kom på mig själv hela förmiddagen att stirra på saker och att jag inte lyssnat ett smack på läraren... Illa. Ikväll blir de att lägga sig tidigt! Haha, lycka till med de säger jag bara. Eftermiddagen var då lite lättare. Kunde iaf koncentrera mig. Hoppas verkligen jag kommer känna mig mer pigg på skolan i fortsättningen. Idag ville jag bara bort, känner mig verkligen inte taggad. Orkar helt enkelt inte. Men de är nog mest i början man känner så, dåligt att vara så negativ. De mår man inge bättre av! Nu tänker vi positivt! De ordnar sig nog, bara man får in rutinerna igen. 
 Hoppas den här veckan blir en riktig slappar vecka. Än så länge har jag bara dansträning på onsdag planerat. Och jag som trodde vi skulle slippa läxor första veckan.. Men neejdå. Man borde ha en vecka utan när man får hämta sig lite och bli pigg på att kliva upp på morgonen. Om man nånsin blir de. Men åtminstone får tillbaka sovvanorna.

Nu sitter jag hemma ensam, mamma jobbar, simon tränar, Sebbe hos pappa.... Lyssnar på musik, chattar, osv... Är drygt trött och less. Så tror jag ska dumpa datorn snart. Men vill inte lämna folker som finns här. Då känner jag mig så ensam. Men längtar egentligen till min bok, tystnaden, ensamheten.. Så jag går nog endå. ;D

Ha de bäst! Kram Cicci








I've gotta take a little time.
A little time to think things over,
I better read between the lines.
In case I need it when I'm colder




I wanna know what love is,
I want you to show me!
I wanna feel what love is,
I know you can show me.
 


Kärleksförklaringar
Postat av: jocke

haha va roligt /simon vi tycker samma som du men simon vet int hu han ska hantera de

2010-01-11 @ 20:20:52
Postat av: Cissi :)

Du kommer nog in i det här snart ;)

Själv tycker jag det gick bra idag... Var ändå inte sååå trött.. Bara när jag stannade av och typ satt i bussen xD haha

jaa, en vecka utan läxa vore finfint!! men så snälla är ju inte lärarna xD haha...

kram på dig <3

2010-01-11 @ 22:27:38

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0