Måndag, MysKväll!

Helt spontant sådär på kvällen drog jag, Amelia och Cissi ihop en liten skara folk för att ha mys och filmkväll. ;) Så när Ludwig och Mästarn kom bakade vi tillsammans en kladdkaka. Senare dök även Benjamin, Paulina och Zack upp. Vi såg först en komedi som dom andra hyrt och sen en skräckfilm som vi hade inspelat på tven. Väldigt mysigt! Efter den filmen for Zack, Paulina och Mästarn hem. Vi satte på en till film, men såg knafft halva innan vi bestämde oss att ge upp och sova istället.

Lite bilder från kvällen, dock väldigt dålig kvalla. Tagen med mobil.


 
Våran kladdkaka. Var mycket godare än den ser ut. ;D


Cissi och Amelia.


Ludwig och Zack.


Mästarn och jag.


Amelia, Cissi och Ludwig.


Senare på natten, vid tre kanske, gjorde vi varma mackor. Eller Ludwig gjorde. ;)


Jag, Mästarn och Cissi bakom.

 

Jag tycker om våra filmkvällar! ;] Tack för en sjukt mysig kväll! 

Kärleksförklaringar
Postat av: Anonym

Hmmm....de va kanske fler än Ludde som gjorde mackor ;)

2010-01-05 @ 23:24:48
Postat av: Anonym

Tack själv :D de var riktigt kul. undra vem den duktiga fotografen till typ alla kort är :p

2010-01-07 @ 17:14:17
Postat av: jocke

ice kväll men ja tro de blev sent fö er amelia skicka då sms till mej halv 5

2010-01-08 @ 15:16:35
Postat av: Paui

jo det var en sen natt/morgon. SNÄLLA cicci bort med kortet på mig. Ta ett annat

2010-02-02 @ 20:40:02

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0