Fredag, hemma.

I tisdags drog jag till Skellefteå för att fara på Unite, kan ju bara säga att det var sjukt underbart! Med kungligt folk och Guds närvaro till 1000. Fick verkligen ut massor av dom här dagarna. Har lärt känna folk bättre och har byggt upp mig själv massa. Måste bara säga att mina vänner gör mig lycklig. Har också bett och fått förbön för 2010, så det känns som att det kommer bli ett bra år! ;) Men gott nytt år på alla! Dock lite i efterskott.

Nu sitter jag bara o lyssnar på musik och ska lägga mig i soffan för att titta på en film så fort jag är klar här. Är sjukligt trött, drygt 2 timmars sömn inatt. Så lär nog däcka framför filmen. Härligt... Saknar redan det underbara hänget med folket... 

Vill även berätta att jag verkligen inte mått bra under den här hösten, kämpat med massa otrevliga grejer och tankar. Så nu lägger jag 2010 helt i Guds händer, för då vet jag att det kommer bli super. Hade inte klarat av denna hösten om det inte varit för Gud. Helt otroligt underbart att få vara älskad så galet mycket av en så stor Gud! 

Nu blir de film! Hade, //Cicci

Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi

åh vad jag saknar det redan! var så KUL! ;D allt blir typ bara bättre och bättre för varje år känns det som ;) kanske beror på att man lärt känna massa fler :)

jag känner på mig att 2010 kommer bli ett bra år, vi satsar på det :)

kram på dig! <3

2010-01-01 @ 20:04:33
Postat av: Amelia

Saknar det redan! De va verkligen kungligt! Jättekul! Grymt! :D

Skulle aldrig klara allt utan gud! Att känna sig så älskad! UNDERBART! <3

Nu satsar vi på ett superbra 2010! :D

Du betyder SJUKT MYCKET för mig! Älskar dig! Pussåkraam<3<3

2010-01-02 @ 18:28:25

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0