Fredag, fullsatt helg...

Vet inte riktigt om jag kan säga att de ska bli skönt med helg... De kommer bli en sjukt rolig helg! Men stressigt nå nanting! Hoppas jag kommer få nån lucka att vila på i alla fall, än så länge ser söndagen ut att vara relativt fri.. Men då måste jag proppa in massa plugg också. Så kommer kanske inte få vila så mycket i alla fall. Men de blir säkert bra.. De ordnar sig. :)

 Och stort grattis till min älskade mamma idag! Puss & kram! <3

Alltså de är så galet vad ett oväntat telefonsamtal kan värma hjärtat... Fick ett sånt samtal från en underbar tjej i onsdags. ;) Massor av kramar på henne!
Men sen är de så sjukt vad fort man kan börja må dåligt igen när man just har varit vid toppen... Känner mig bara så sjukt stressad hela tiden. Känns som jag har ständig hjärtklappning för att jag stressar hela tiden. Kom på mig själv me att ha de idag. Har också vid några tillfällen kännt att de gjort ont i lugorna/bröstet... ofta när jag ska sova blir de så. Känns inte bra, men de är nog inge farligt. Inte så ofta de händer.

Ska nog börja ladda inför ikväll. Sofia min älskade vän ska ju ha avskedsfest/födelsedagspraty! Snart sticker hon söderut igen... Så de kommer bli kul ikväll! ;) 

Känslan just nu är tom, lite stress, lite huvudvärk... Måste tagga till ordentligt känner jag.
Nu blir de soppa! Ha de bäst! //Cicci


Kärleksförklaringar
Postat av: Mamma:)

TACK min älskade mysCicci <3

Kramisar

2010-01-22 @ 17:35:46

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0