Fredag, Bowling!

Så var man hemma efter några intensiva dagar med underbara vänner! Känns väldigt tyst här hemma när det bara är jag och mamma här. Börjar redan sakna gänget... Men så brukar alltid reaktionen va. Men måste erkänna att det är grymt skönt att bara vara hemma just nu, och få sova ut lite. De är sjukt va man kan sova, man tycker ju att kroppen borde säga till efter ett speciellt antal timmar och väcka en. Menmen... Galet skönt är det att sova!
Jag har även upptäckt att jag inte är så morgonpigg som jag har inbillat mig. Är så galet morgontrött så de finns ju inte. Men däremot, om man ställer klockan när man är på ungdomshelger och läger är jag väldigt pigg på morgon! Är nästan alltid först upp... Hur kommer det sig?? Varför kan jag inte vara lika pigg när det är skola..
Tål att tänkas på! Menmen, tur man har kompisar som skriver sms till sin mamma att hon ska hälla kallt vatten över mig... Nämner inga namn, MEN han kommer från Arjeplog.... dumdum. Men de fick mig att vakna till faktiskt. Så jag tog mig upp till slut. Nu har jag fikat och sitter vid datorn o fryser. Tror denna enorma kyla tränger in genom väggarna.. Kan man inte ha en enda låång filmkväll när det är sånna här kalla dagar? Då blir de ju varmt och mysigt istället! I våran trånga lägenhet blir de varmt i alla fall. Brr, mina händer och fötter är iskalla...
Och jag som hade tänkt ta en promenad idag, men överlever man?!? Det är frågan.. Men tror att jag måste trotsa kylan o gå ut i alla fall. Har suttit inne alldeles för mycket på sistone. Undrar verkligen hur länga Gud tillåter den här kylan..

Ikväll blir de bowling i alla fall! :D Har dragit ihop ett gäng på minst 8 pers och högst 14 typ... Alla människor är ju så sega på att svara på lov! Så vi får se vilket antal de slutar på. Men ser fram emot de! Var längesen jag bowlade sist.. Kanske för att jag suger på de! Men de är ju så sjukt kul! hehe

Men nu ska jag gå och läsa lite... Eller så sitter jag kvar och lyssnar på musik istället. ;) Men måste läsa ut HarryPotter boken jag började med för hundra år sedan. Har aldrig tid att läsa nu förtiden.. Så måste ta tag i de nu! ;)



  



Skickar en varm kram till alla i vinterkylan.. Ha de bäst! //Cicci     

                                                                                                            


Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi

hmm.. asså jag har inte fattat att det är så kallt ute! Nog för att det inte är lika kallt här som i stan men det ä ju iaf lite över 20 minus! fast fingrarna började då frysa ordentligt bara av att jag sprang över gården idag så.. xD

kram till dig! <3

2010-01-08 @ 17:09:21
Postat av: Anonym

Tur att de är varmare idag :D Men tack för igår. min allergi attack försvann när jag var hemma tur de.

2010-01-09 @ 10:25:51

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0