Your day

Min dag idag har innehållit blandade känslor, trötthet, irritation, glädje, lite mer irritation... Jag sover rätt dåligt nu för tiden, därav tröttheten. Hela dagen har innehållit mer eller mindre irritation (oj vad jag upprepar det ordet) och där spelar många faktorer in.
I morse så hade vi syven på besök ÄNTLIGEN! Han skulle egentligen ha kommit för flera veckor sedan, vid två tillfällen hade han sagt att han skulle komma men båda gångerna var han sjuk. Fast det var ju dock inte hans fel så det kan jag ju inte irritera mig på. Sedan lektionen innan lunch såg vi en film som handlade om bolagen som gör cigaretter. Vilka idioter alltså.. Blir bara störd, men filmen var bra i alla fall. (Tror min irritation mest berodde på att jag var trött. Allt förstorades upp). En stor fråga i klassen just nu är våra klasströjjor, har varit väldigt mycket diskussioner och tjafs om det. Men äntligen så är dom nu beställda. Och jag tar ju självklart på mig MASSA ansvar för tröjorna. Så nu har jag varit ett x antal gånger hos Unola som ska trycka dom och fixat så att han ska börja trycka. Men jag ska inte klaga... Jag tog ju på mig det frivilligt (nästan). Och fula blir dom.. Men dock så roliga. Och min klass är verkligen.... rolig.. Så ja! Jag är rätt nöjd. Bilder på dom kommer sen.
Okej, om jag skulle ta o hålla mig till ämnet. Sista lektionen idag skulle vi ha dans, och Dag hade kommit fram till mig tidigare på morgonen och sagt att våran danslärar inte skulle komma och bad då mig att hämta nyckeln till dansenhuset på simhallen. Men när jag väl var där på simhallen så "Lånade dom inte ut nyckeln som dom hade för det var inte någon "lånenyckel". Varför kunde inte läranra ha pratat med simhallen och fått veta det innan? Men vi fick i alla fall hål då. Och det var inte helt fel. Efter en sväng på stan, ett köp av en julklapp, en hårfärg till mig och ett besök på Unolas så stack jag till musikskolan för min sånglektion. Och det gick bra! Tycker om Kerstin. Hon får mig verkligen att fatta! Sedan tog jag bussen hem och hann få mig ett snack med Cissi innan jag hoppade av bussen och gick hem. Nu sitter jag här och väntar på maten. ikväll ska jag träna Zumba! Så, där har ni min dag! Plus lite sidospår.. Förlåt all irritation, men jag tar ut det på bloggen idag. Bless 

Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0