Your best friend


Amanda(Panda), Linnea, Ellen & Cicci.

Jag säger inte längre att jag har någon "bästa vän". Jag har så otroligt många vänner som betyder massormassor för mig. Såklart finns det människor som vet mer om mig än andra, men det betyder inte att dom som vet mindre om mig inte betyder lika mycket. Jag behöver alla mina vänner! Så är det.
Men om jag ska berätta om bästa vänner  så kan jag ju faktiskt gå tillbaka i tiden och kolla på mina gamla bästisar, när jag var mindre så var det självklart med en bästa vän.
När jag var 8 år och började tvåan på forsdala så träffade jag Ellen. Vi fick sitta bredvid varann redan från början. Mer eller mindre höll vi ihop i 2-3 år. Jag har många galna och roliga minnen tillsammans med henne! Vi går fortfarande i samma klass, men har dock glidigt isär väldigt mycket. Hon kommer alltid att finnas i mitt hjärta! Medans jag och Ellen fortfarande höll ihop så kom det in två stycken tjejer till klassen som kom in i våran vänskap, så man kan säga att jag hade tre bästa vänner. Ellen, Linnea och Amanda. Vi fyra hade något speciellt! Även om vi fick gå igenom många tjafs så höll vi alltid ihop i slutet. Linnea har flyttat till skellefteå nu, men vi håller kontakten! Amanda är min älskling, hon lyser upp mina dagar i skolan! Även vi går kvar i samma klass.



Amelia & Cissi.


Om man kollar på hela min uppväxt så har en annan tjej följt mig sen barnsben, nämligen min underbare kusin Amelia. Vi har hållt ihop under hela livet, och nu det senaste året har vi kommit ännu närmre varan. In i våran krets så kom Cissi. Amelia och Cissi gick i samma klass 7-9. Så dom lärde känna varann och genom Amelia kom även jag och Cissi väldigt nära. Och även om vi inte ses lika ofta som förut, när alla gick i samma skola, så vet vi ändå att det är vi!



En annan som jag lärde känna för drygt ett och ett halv år sedan är Danne. Han och jag pratar om det mesta och han vet en hel del saker om mig, ibland lite för mycket.. Han har betytt hur mycket som hels för mig under det senste året, finns alltid där. Både när allt är skit och när jag inte får stopp på glädjen. Han är en såndär awesome kille som man aldrig blir less på.







Under 2009-2010 så har jag fått massormassor med nya vänner. Har kommit vissa så otroligt nära, som jag aldrig ens trodde att jag skulle få lära känna. Jag tackar Gud för alla mina vänner, vad hade jag varit utan er? Jag kan inte fatta vilken tur jag haft som träffat er! Kärlek
 


Kärleksförklaringar
Postat av: Paui

Ja det är verkligen sant det du säger. Det är svårt att säga att man har EN bästa vän. Men jag är glad att jag har fått och får lära känna dig <3 DU BETYDER MASSOR FÖR MIG!! PUSSS <3

2010-12-16 @ 14:36:31
Postat av: Cissi

Du betyder otroligt mycket för mig Cicci. Det vet du <3 Synd att vi inte kan träffas lika ofta bara.. Men då blir kanske varje tillfället lite extra speciellt!

Love you babe <3

2010-12-16 @ 18:02:26
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/
Postat av: Skum!

Jag älskar dig, Cecilia!

2010-12-18 @ 14:05:45
Postat av: Amelia

Älskar dig Cecilia! Vad vore livet utan dig, fruktansvärt tråkigt. Jag är tusentusen glad att jag har dig! Jag blir så glad när jag tänker på dig! Hihi :D PUSS!!

2010-12-18 @ 21:18:26
Postat av: Daniel Sundström

Okej, de där va väl lite gulligt kan ja ju erkänna! ;) Kung du e !

2010-12-20 @ 01:00:57

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0