What you wore today

Eftersom att jag är sjuk så har jag inte klätt mig ordentligt på länge, men detta hade jag idag:

- Lila munkjacka som jag fick i julklapp.

- Gamla svarta mjukisbyxor.

- Svarta sockar.

- Och röda trosor.

Det var allt! Varken mer eller mindre. Jag gissar att ni vet hur ett par mjukisbrallor ser ut så jag ids inte lägga ut någon bild på dom. Men min nya munkjacka är snygg. Stor och mycket mysig!


Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi

Är det typ en likadan tröja som jag har? ;) Om inte, så var den lik iaf ;P

2010-12-26 @ 22:09:01
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/
Postat av: Paui

HAHA väldigt intressant att veta färgen på dina trosor. Men du har alltså ingen BH? :D

2010-12-27 @ 17:53:22

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0