Take me there

Rätt bra dag idag! Har hunnit med mycket och mått riktigt bra! Sov länge. Fortfarande snorig dock. Mne det funkar! Detta har jag hunnit med idag. Resten får jag göra imorgon.

- Packa (chek)

- Bli frisk (chek)

- Tvätta (behövde inte)

- Välja nyårskläder (chek)

- Göra kola (chek)

- Måla naglarna
 
- Städa bestikslådan

- Dansträning

- Duscha


Bilden är på mig från förra årets nyårsafton. Älskar klänningen! Dock inte lika mycket som jag gjorde då. Tror jag har blivit en aning kurvigare på ett år, så den sitter inte riktigt lika snyggt som då. Eländes höfter... Men jag är inte bitter! Min kropp är helt perfekt, bara jag får träna lite. Årets klänning får ni se sedan. Men jag ska ha samma halsband som jag hade förra året i år också! Eftersom att jag får använda det så sällan, och jag älskar det verkligen. Fick det av Pontus i julklapp förra året.
Nu ska jag se film med familj. Godkväll på er! Bless


Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0