Don't drop it on me anymore


Såhär snygga var vi idag! Om ni kollar på bilden som är på mig så kan ni också se Ellen flina i bakgrunden. Hon är söt hon!

Lov alltså. Just nu känner jag att jag kan låta flera veckors stress rinna av mig. Bara försvinna under mig och jag känner mig så fri. Jag skulle kunna gråta, så skönt känns det att äntligen vara klar med allt för denna termin. Nu glömmer vi skolan för några dagar och bara slappnar av.
Måste bara få säga att jag har dom sötaste lärarna någonsin. Usch vad jag tycker om dom! Dock var detta Erikas sista dag på forsdalaskolan, vilket känns skit. Men, hon är värd det jobbet hon fått nu. Saknar henne redan! Min klass är inte så dålig heller, även om jag kan bli totalt galen på er ibland. Men det måste man ju kunna bli på dom som man verkligen tycker om? I alla fall så hade vi en väldigt mysig dag idag. Jag har spelat volleyboll, pysslat, fikat, fixat presenter till Erika och sett film. Inte dåligt. Amanda och Alan är roliga dom! Och jag var så fruktansvärt trött idag, blev klar med min hemtenta vid kl12 och låg i sängen halv ett. På det hade jag svårt att sova. Inte kul. Men nu ska vi njuta! Bless


Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0