A part of my heart

Jag har ändrat min personliga text här till höger på bloggen. Kände att det var dax.



Skum och flum! Helan och halvan! Dagotto och Nils-erik! Det är vi det. Så olika men ändå så lika.

Idag har jag haft en helt superbra dag! Slutade kl tio i 12 och då stack jag och Panda nästan direkt till Umeå. Egentligen var det meningen att vi skulle fortsätta därifrån till Skellefteå, där vi skulle hälsa på Linnea. Men det gick tyvärr inte pga sjukdom.. Men vi hade en otroligt mysig dag ändå! Usch vad jag tycker om min Panda! Fy, det var alldeles för längesen vi umgicks såhär! Men nu ska de bli ändring på det ♥
Jag har köpt tre julklappar till tre olika personer. Och till mig själv köpte jag en tunika på ginatricot, ett bälte på hm, en bok, ett skrivhäfte och en pärm på lagerhouse! Mycket nöjd tjej. När jag sedan landade på busstationen i lycksele cirkus kl 10 på kvällen så gick jag till duvan där en avslutningsjulfest av ungdomssamlingen hölls. Mycketmycket trevligt folk fanns där och jag har verkligen haft en tusentusen bra kväll också! Men nu ropar sängen på mig (egentligen ropar duschen också, men det får vänta tills imorgon). Imorgon ska jag upp tidigt för att jobba på Duvan. Kommer bli tungt, tur annelie finns vid min sida. Hon håller mig vaken, hoppas också det kommer trevliga människor o fikar! Så hoppas DU kommer!
Godnatt på er! Bless

Kärleksförklaringar
Postat av: Skum!

Det var helt awesome igår! :D

Skum och Flum är bäst!!!

2010-12-18 @ 13:25:50

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0