I do I do I do I do I do



Jag sitter och lyssnar på årets idolvinnare. Mannen som går rakt in i mitt hjärta. Jag har aldrig riktigt fallit för någon av dom tidigare finalisterna i idol, möjligen förra året. Erik är också en legend. Men, det går inte ens att jämföra med detta år. Jay Smith säger jag bara. Jag ska älska dig tills döden skiljer oss åt.

Detta är ett citat av Anders Bagge som han sa till Jay under en fredag.

"Men sen har jag en fråga till dig,
blir inte du snyggare och snyggare för varje vecka som går?
Och hur som haver så tycker jag du var helt fantastisk.
Mitt hjärta går ut till dig!"

Svaret är JA! Han blir snyggare och snyggare.
Behöver jag säga att det var rätt person som vann?


Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi

HE RULES! :D

2010-12-11 @ 17:44:52
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/
Postat av: Paui

Haha ja gjorde nog klart för mig vad jag tyckte om han i fredags, så jag tror inte jag behöver säga mer. Förrutom att smaken är som baken delad( eller olika för olika personer).Men även om du och jag är olika på måga sätt har vi också våra likheter de är nog de som gör att vi kommer varandra närmare, vi känner igen oss i den andra( vet inte om du håller med men så tycker jag att det är).

2010-12-14 @ 21:50:21

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0