Talk to me

Högst intressant telefonsamtal med en försäljare. Nyvaken och finaste rösten.

Telefon: Hejsan!
Jag: Hej. (Väldigt förkyld och hes röst, han trodde säkert att jag var en kille)
Telefon: Jag kommer från Sverige lotteriet.
Jag: Hej.
Telefon: Är Helena hemma?
Jag: Nej, hon är ute på stan. (sant)
Telefon: Din pappa då?
Jag: Nej, dom är skilda så han är inte här. (lite irriterad)
Telefon: Och du är inte över 18 gissar jag? (lite ironiskt)
Jag: Nej.
Telefon: Tack! Hejdå (snabbt som bara den la ha på efter ett korthugget hejdå).

Trevlig prick. Haha, okej det kanske inte låter så illa på konversationen. Men han LÄT ironisk redan från början.


Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0