MerryChristmas!

Imorgon är det julafton. Jag har börjat känna det nu! Och det känns riktigt bra. Julen är något som ligger mig vamt om hjärtat trots allt. Mest för att denna högtid firas för att minnas att Jesus föddes på denna jord. I alla fall så firar jag därför. Och jag hoppas att dom flesta minns det.. Att läsa julevangeliet är också att rekomenderas! Lukas kapitel 2 i den boken som heter bibeln. Jag vet, det är bra att vara övertydlig!
Ikväll ska vi i min familj ha julvaka. För oss innebär det att lyssna på julmusik, dricka glögg och äta massa onyttigheter, kanske se en film och umgås. Ska bli trevligt! Imorgon drar jag iväg till pappas bror Sune för att fira. Sen på kvällen far jag nog tillbaka till mamma för att fira där. Känns som att detta kommer bli en bra jul!
Förmodligen så kommer jag inte att skriva något imorgon. Finns bättre saker att göra på julafton! Så nu vill jag bara önska att alla får ha en riktigt rolig och bra jul! Kom ihåg att ni är fina och att vara glada! Massa kramar från mig. Bless  

Kärleksförklaringar
Postat av: Amelia

Och jag saknade dig! Det som var bra med den här julen var att man slapp julbordet kanske.. :p

2010-12-25 @ 23:15:02
Postat av: Amelia

Och jag saknade dig! Det som var bra med den här julen var att man slapp julbordet kanske.. :p

2010-12-25 @ 23:16:57

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0