Maybe there's a new beginning

USCH vad dåliga ni är på att kommentera... Kom igen nu!
Jag hatar pms, då kommer emoCicci fram på riktigt. Och jag hatar mitt humör ibland, aldrig kan jag hålla samma humör en hel dag... ALLTID ska något hända, eller så händer inget så mår jag skit i alla fall. För att inget händer, haha... Eller så går det åt andra hållet och jag blir glad som en idiot, för att sedan må lika dåligt igen.  Det finns en anledning till att tjejer beter sig som vi gör ibland. Tur man har en cellgrupp som man får komma till o flippa ur lite. Dom försår, hoppas jag. I vilket fall så mår jag bra av dom. För alla er som inte vet vad en cellgrupp är så är det en grupp mäniskor som träffas för att prata, diskutera, skratta, umgås och fika. Helt enkelt en grupp där man delar med sig av sig själv till varann. En otrolig trygghet!
Nu ska jag se till att sova, eller kanske läsa lite spanska,.. läsa bibeln ska jag göra i alla fall! Bless

Kärleksförklaringar

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0