Just because

Ursäkta den konstiga färgen, det bara blev så. Men om ni markerar går det lättare att läsa!


Taget från Elins blogg (www.elinmariaulrica.blogspot.com)  

Visste du att jag,

( ) Är kär i någon
(/) Hatar kärlek
(x) Har converse
(x) Känt mig som ett as
(x) Älskar att gunga
( ) Är höjdrädd
(x) Kysst mig själv i en spegel
(x) Hoppat från ett fönster
(x) Viskat i någons öra
( )Hamnat på sjukhus
( ) Dödat någon
(x) Bakat sockerkaka
( ) Lyssnat på samma låt en hel natt
( ) Ätit godis istället för att gråta
( ) Skrikit hora/bög till någon
( ) Varit full
(x) Varit ordlös
(x) Har skrivit på någons arm
(x) Har dissat någon som ringt på min mobil
(x) Har ångrat mig
( ) Har hostat blod
(x) Tycker om kladdkaka
(x) Har ätit middag med någon jag tycker om
( ) Har hatat mina föräldrar
(x) Ätit jättemycket och sedan spytt
( ) Hatar min kropp och mitt utseende
(x) Har spelat gitarr
(x) Skrattat åt mig själv
(x) Sjunger i duschen.
( ) Blivit strypt
( ) Blivit slagen seriöst
(x) Har skrattat så jag gråtit
(x) Sprungit och gråtit samtidigt
(x) Haft solen i ögonen med ett leende
( ) Slängt porslin i väggen
(/) Hatat hela världen
( ) Tycker att pengar är viktigare än något annat
(x) Gillar inte att folk tjatar på mig
( ) Drömmer ofta mardrömmar
(x) Skulle kunna dö för någon
(x) Har ett smeknamn
(x)Somnat på golvet
( ) Blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig
( ) Hånglat på tunnelbanan/spårvagnen
( ) Åkt buss genom halva Sverige
( ) Kastat mig framför ett fordon
(x) Skrapat upp knäna
(x)  Hållit i en orm
( ) Varit så full att jag inte kunnat gå
( ) Kastat min telefon i vattnet
(x) Vaknat av att jag gråter
(x) Känt mig som ett får
(x) Haft läppstift
(x) Har gråtit i någons närvaro
(x) Älskar regn
( ) slagit till någon så att personen tappade andan
(x) Har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) Har en studsmatta hemma
(x) Har sett en film mer än tjugo gånger
( ) Kysser med öppna ögon
(/) Gillar att städa
(x) Har gråtit av lycka
( ) Kan över tre språk
(x) har bra självförtroende
(/) Tror att jorden går under snart
(x) Tror på gud
(x) Trivs med min kropp
( ) Har ätit kattmat
(x) Är dålig på att säga nej
( ) Avskyr matte
(x) Tycker om att spela piano
(x) Är en dagdrömmare
( ) Är vegetarian
(x) Har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet

(x) Hade gosedjur som liten
( ) Knaprar ofta alvedon
(x) Skriver dikter eller andra texter
(x) Är emot abort
( ) Borstar aldrig håret
( ) Tycker om Britneys musik fastän jag aldrig erkänner det
( ) Äter godis på skolan
( ) Har strippat i cam någon gång
(x) Skulle kunna ge vad som helst för någonting/någon just nu
(x) Gillar muskler
( ) Är mest sugen på sex på morgonen
( ) Hatar mjölk
( ) Har haft tungan i någons öra
(x) Har gjort något ytterst pinsamt
(/) Vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
(x) Ser på family guy
(x) Har gått/ska gå på bal
( ) Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
(x) Tror att jesus verkar varit en trevlig prick
(x) Har dansat på scen
( ) Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
(x) Har syskon



Kärleksförklaringar
Postat av: Lillsajmon

Jag visste ju en hel del av allt det där redan, men alltid kul att läsa sånt där när man har lite att göra :P

hur är det med dig då? allt väl?

Hur mycket bättre har du blivit på piano sen sist?

Ska vi lira Mario snart igen? ;)

kraam på dig! :D

2010-12-07 @ 19:52:34
URL: http://lillsajmon.blogg.se/
Postat av: amelia

Haha, ojdå. Dödat nån xD De va då våldsamt.. :p

2010-12-07 @ 21:34:11

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0