If you don't understand



Så var tredje advent förbi och julen är sjukligt nära. Jag känner mig fruktansvärt stressad, en ynka julklapp har jag hunnit köpa. Så ja... Jag måste ta en sväng på stan!
Är det nån fler än jag som ALLTID blir förvånad över att inte första advent är den första december och den fjärde på julafton? Det är något som jag aldrig kan släppa. Jag var nämnligen helt stensäker på att det var så när jag var mindre, och någonstans i mitt huvud är det bara så. Menmen, nu ska jag göra ett pepparkakshus med mamma och kanske koka lite knäck! Igår gjorde i nejlikapelsiner, gott luktar det! Dock har inte känslan av jul fastnat i min skalle än, kanske har den känslan försvunnit? Nej så får vi inte tänka. Den kommer! Förhoppningsvis... Bless

Lukas 2:10-11
Men ängeln sade till dem;
"Var inte rädda. Jag bär bud till er om en stor glädje,
en glädje för hela folket. Idag har en frälsare fötts åt
er i Davids stad, han är messias, herren."


Kärleksförklaringar
Postat av: Petra

Här är det ju inte jul alls. Inget pysslande, dofter eller godis.

Pratade om nejlikapelsin med Orhan. Kanske skulle anfalla en av hans apelsiner med lite nejlikor. Så blir det i alla fall dofter där.. ;)

2010-12-13 @ 22:16:52
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0