If I could have one wish


Nej, jag orkade inte lägga ner energi på att få till bra bilden. Den riktigt dåliga bilden är på mig nu, och den lite finare är på mig dagen innan julafton. Var på fotoklick för att få några fina porträttbilder. Eftersom att jag även var sjuk den dagen vi tog skolfoto, eländes sjukdom. Det gör mig så arg.. Men jag har nog bara mig själv att skylla. Nöjd med fotot blev jag i alla fall.

Ibland hatar jag blogg.se eller egentligen hela datorn. Jag är sjuk och nu blev jag irriterad när ett inlägg bara togs bort och sidan försvann. Skithög dator. Nu ska jag gå o sura i soffan, och snyta mig. Min näsa rinner och mitt huvud väger ton! Ha en bra dag! Bless

Kärleksförklaringar
Postat av: Paui

Ja bra att du är nöjd med bilden för de velv eyy jötte fint kort :D Fast du är alltid fin. Krya på dig <3

2010-12-26 @ 20:50:07
Postat av: Amelia

WAOOW!! S N Y G G I N G ! <3

2010-12-30 @ 00:36:43

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0