Wish I could fly

Idag gjorde jag och Amelia en trerättersmiddag till våra söta mammor. Blev riktigt lyckat! Maten var god och stämningen mysig. Imorgon drar jag och mamma till kusten utanför Nordmaling. Där ska vi umgås, bada, fiska och mysa. Jag ska även träffa Jocke där! Dom har sin stuga där vid kusten. Ska bli riktigt roligt att komma iväg lite!

Jag vill till min kusin Petra! Vill fara till Liseberg med henne och springa runt bland massa karuseller, vinna stora chokladaskar, skratta åt allt och bli blöt... Vill återuppleva förra årets resa.


Underbart!

Men ser otroligt mycket fram emot att få fara iväg imorgon också! Ska bli riktigt roligt.
Nu ska jag strax dricka lite the och en lägga mig. Uppdateringen kommer då att försvinna fram tills onsdag.
Om tre veckor börja skolan, tror jag ska se till att utnyttja tiden till fullo! Ha de bäst.


Kärleksförklaringar
Postat av: Petra

Oh ja vill att du kommer ner!!! För ja vill gå på Liseberg! :D

Om tre veckor får ja snart mitt arbetslöshets-bidrag! XD

2010-08-02 @ 12:38:58
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Postat av: amelia

Åhh. ja vill oxå! Så mycket!! Galet va kul de skulle vara! :D

2010-08-03 @ 10:49:20

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0