Sunglass baby, sunglass


Idag vaknade jag upp och såg en otroligt söt människa ligga på min luftsäng i mitt rum. Det var Cissi som hade kommit tidigt på morgonen. Så idag har vi haft en dag på stan tillsammans, Cissi hade även en klipptid. Annars gick vi bara runt på stan och kollade in rean. Det blev lite shopping för mig, en BH för 99kr, ett hårspänne med nitar för 9,50kr och två nagellack. Sedan gick vi på ica och köpte två muffins, två munkar och varsin chokladmjölk. Sedan satte vi oss på torget och fikade. Billigt och mycket gott! När vi satt o fikade kom Paui och skrämde vättet ur oss, kom bakifrån så att vi skrek rakt ut... Så vi umgicks med henne också. Jag träffade även många efterlängtade människor på stan idag. Sjukt kul! Just nu har jag tre underbara tjejer hemma hos mig. Nämnligen Cissi, Amelia och Paui. Vi känner för att göra något galet, så vi får se vars det slutar!
På bilden ser ni hur sjukt snygga vi är när vi shoppar!


Kärleksförklaringar
Postat av: Nicke

Du ser alltid ut att ha så roligt :)

2010-08-09 @ 22:07:39
Postat av: Mamma ;)

dom är HELT galna Nicke ;) Tro mej!! haha

2010-08-09 @ 22:43:31
Postat av: Lillsajmon

haha hallå cicci :P du sa ju att du typ aldrig skriker :P så då ljög du ;) taskigt!



Sen måste jag bara säga att Cissis fot ser helt sne ut på andra bilden :P

2010-08-10 @ 03:17:10
URL: http://lillsajmon.blogg.se/
Postat av: Paui

HAHHA så kula att skrämma er när ni blev så rädda :)

2010-08-10 @ 18:05:30

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0