Like a bright star

Tack allihopa för hjälpen, har hjälp mig en del med att välja bild! Men har ännu inte bestämt någon text. Ska ta en riktig funderare på de! Men har spånat lite i alla fall. På skobilderna har jag funderat på typ "Walk out with the message - Jesus for president" och hoppbilderna "Feel free, know Jesus - Jesus for president". På solbilden är jag lite osäker... Har inte kommit på något bra än. Men de kommer!

Ikväll har jag varit ute o plockat blåbär och hallon. Bläbär är det fruktansvärt dåligt om, löjligt dåligt. Men lite hallon hittade jag! Så imorgon blir de paj. Hade inte så mycket mer att skriva, men kan bju på en underbar sommarbild från när vi var vid kusten nån mil utanför Övik. Jag är less på detta sketans höstväder, jag vill ha sol och massa färger! Bilden är på mig, Amelia och Petra. Kram på er


Kärleksförklaringar
Postat av: Nicke

Det där gör ju att man saknar sommaren typ hur mycke som helst ju ;)

2010-08-31 @ 22:15:42
Postat av: Petra

Här väller de ju över av blåbär. Fast de smakar ju typ skit nu. Övermogna små rackare. Och jag plockar dem inte. Finns de nå tråkigare???

oh. älska bilden. Sakna er! :D

2010-09-01 @ 00:00:55
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Postat av: Paulina

Du kan ju skriva nå med Walk in jesus footstep eller footprints

2010-09-01 @ 16:19:45
Postat av: Amelia

Men superbra cicci! :D Ja gillar de! ;)

Härliga tider!! :D

Kraaam

2010-09-01 @ 17:25:32

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0