That makes me laugh

Nu ska jag berätta något roligt, i alla fall tyckte jag att det var väldigt roligt! Egentligen är det två roliga saker.. Dom två absolut bästa kommentarerna jag fått i sommar! Som jag kommer ihåg i alla fall. Men jag måste berätta lite bakgrund också, vad som hände och vad vi pratade om. Här kommer de!

Vi var och fiskade vid Jockes stuga, där jag och mamma hade våran minisemester tillsammans. Vi hade båt och kastade med kastspö. Jag stog upp i båten och skulle just slänga ut, då råkar jag krocka med Jockes spö när han precis samtidigt ska kasta ut, och då säger han lite halvt på skoj, halvt sur: Jag fick då ingen fet fisk, men jag fick en fet Cicci i alla fall!

På kvällen satt vi runt elden på stranden och samtalet hoppar mellan allt och inget. Samtalet hamnar då runt bal och hur mycket man egentligen betalar för sin bal. Och vi börjar prata om att när jag gick på balen med Jonte i våras så blev de rätt billigt för mig. Jag lånade klänningen av en kompis och mamma fixade frisyren. Annars var de bara lite små grejer som jag betalade. Och då häver Jocke ur sig den här kommentaren (han var väldigt trött och tänkte sig inte riktigt för vad han sa); Men du var då snyggast och billigast på balen i alla fall!

Haha, jag skrattade så att jag grät! Jocke, du är underbar! Och jag måste också tillägga att jag inte tog illa upp, jag vet att han inte menade vad han egentligen sa. Jag fick mig bara ett gott skratt! Och jag ska aldrig sluta reta honom för det! Han ska inte få glömma vad han kallade mig i första taget. Massa kramar på han!  


Kärleksförklaringar
Postat av: Nicke

haha :P de va typ riktigt dräpande kommentarer du fick på dom där inläggen ;P

2010-08-11 @ 16:13:28
Postat av: amelia

Ni är snygga! ;)

2010-08-11 @ 22:36:30
Postat av: M

Haha, de va så klockrent underbart!!!

O nån verkade skämmas lite över sina fina kommentarer ;) gjorde ju att de blev ännu roligare.

Vi hade iaf en så otroligt bra minisemester tillsammans som förgylldes av en massa trevliga människor!! O i synnerhet av Jocke :)

2010-08-12 @ 13:00:45

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0