Going wild today



Idag har varit en mycket bra dag! Har umgåtts med mina favorit brudar! Nämligen Cissi och Amelia! Amelia kom till mig efter tolv idag och då cyklade vi in till stan. Väl där kollade vi runt lite och Amelia shoppade lite smått. Sedan drog vi en repris från igår genom att köpa fika på ica och sedan sätta oss på torget o fika. Muffins, cookies och chokladmjölk! De gillas. Vi fetar oss bäst tillsammans! En fågel som hoppade omkring skänkte vi lite smulor åt. Den var lite rund om magen den också minsann! Våran dag tillsammans avrundades med ett dopp på furuvikstranden tillsammans med Paui, efter att vi halvt dött av svett när vi satt på torget. När vi kom till stranden var de inte alls lika varmt, men väldigt skönt ändå! Lite frusenhet efteråt dog man inte av.
Tack för dagen älsklingar! p.s. Jag älskar att mina älsklingar äntligen har förstått conversens skönhet och skaffat sig egna. Amelia fick även det röda skosnöret av mig, galet snyggt, om jag får säga det själv!


Kärleksförklaringar
Postat av: Nicke

Eran dag lät händelserik och rolig :) Men ja förstår inte hur ni kan bada nu när vi har gått in i augusti,ja tyck de är skitkallt i vattne :P

2010-08-10 @ 22:27:26
Postat av: amelia

Tack själv älskade du! ;) Och me like converse, hihi ;)

2010-08-11 @ 22:32:30

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0