Thank's God it is Monday

Oj vad glad jag är! Efter att så länge legat i botten ligger jag nu i topp!Och de känns super. Igår fick jag besök av min favoritDanne, vi åt kvällsfika (muffins) och bara pratade lite. Och de känns verkligen bra med skolan än så länge! Är sjukt taggad, måste bara komma igång med träningen.. Måste se till att ha råd med ett träningskort! Och även komma igång med löpningen, men hatar detta väder... I Augusti ska det vara sommar än! Inte svinkallt och regningt som sju svåra år... Dock lyser solen just nu och jag ska se till att ta vara på det. Så nu drar jag ut o fotar och kanske plockar lite hallon och blåbär. Kram på er! 


Kärleksförklaringar
Postat av: Nicke

låter bra =) jo om man då hade samma motivation som du att vara ute å hitta på en massa saker :P

2010-08-30 @ 18:07:20
Postat av: amelia

Way to go! :D

2010-08-30 @ 21:18:38
Postat av: Mamma ;)

Vi kan byta ;) Blåbär o hallon mot ett träningskort!!! :o) Vad säger du om de??

Ps...bilderna är sjukt fina, älskar den på strået me dej bakom o den som hänger i trädet.. <3

2010-08-30 @ 22:43:32

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0