Take care!



Just nu färgar jag om mina lila slingor, på tiden! Nu när hösten börjar komma så kommer nog färgen hålla i sig ännu längre! (Om man nu ska se något positivt med att hösten är påväg). Nejmen, jag gillar hösten. Färgerna, den klara luften, plocka bär... Det är härligt! Dock inte lika bra som sommaren.
Igår hade jag en bada/ansiktsmask/ta hand om mig själv kväll. Tyckte det passade att avsluta det underbara sommarlovet med det. Så till vänster ser ni bilder på hur jag ser ut nu, med lila färg i håret, och till höger ser ni hur snygg jag är i ansiktsmask. Det tycker en annan som jag om! Glöm inte att ta hand om er och att tycka om er själva! Hur viktigt som helst, ni är underbara precis som ni är! 
Nej nu har fångarna på fortet fått gå i några minuter i min frånvaro, så nu ska jag gå o titta. Jag vill också testa vara på det där fortet! Någon som vill satsa och följa med till tigrarna? Kram på er

Kärleksförklaringar
Postat av: Nicke

Du hade en skön hemmakväll igår alltså :P tror dina slingor blir skitsnygga :) Men lätt att ja hänger med på fortet,skulle vara fränt att fara dit ;)

2010-08-23 @ 20:32:32
Postat av: Amelia

Jaaaa, fortet here we come! ;D

2010-08-24 @ 12:43:24
Postat av: Paui

Ja jag är med på att hälsa på hos tigrarna :) det vore kul att testa på.

2010-08-25 @ 14:14:58

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0