Not so bad after all



Förlåt mina vänner, för min inaktivitet den här helgen och för mina senaste tråkiga inlägg. Har inte varit på topp dom senaste dagarna. Igår gjorde dock fem tjejer min dag genom att köra förbi en skola tusentusen gånger bara för att försöka få en glimt av några fotbollspojkar medans hög musik och mycket skratt, fniss och skrik pågick. Bra dag! Fredagkväll spenderades med sötaste Jessica. Vi hade storaSTORA planer för kvällen, men det slutade med en mysig prat och filmkväll på tumanhand. Vi pratade, bakade scones, planerade ett nakendopp som dock aldrig blev av, gjorde en supergod chokladfondy som vi doppade frukt i och såg en bra film. Underbart bra kväll, jag gillar att vi verkligen hade tänkt dra doppet, om vi bara hade haft en lämplig skjuts... Du är fantastisk Jess, bra på alla vis. Jag hoppas också att bilder på det kommer sen!
Nu ska jag återgå till min söndagkvälls planering, den innehåller lite kemiläsning, lite städning och förhoppningsvis en sväng till stan för att sola lite. Lite av mycket är bäst. Jag ska även tagga den kommande veckan och förbereda lite. Denna helg har jag varit fruktansvärt trött, dock väldigt pigg på morgonen. Hoppas det håller i sig!  kram på er

Kärleksförklaringar
Postat av: Nicke

Låter som du har haft en helg som ja brukar :P fast ja bakar dock inte :P

2010-08-29 @ 22:00:27
Postat av: Anonym

Sååå, alltså dansar du iaf Nicke ;) haha

2010-08-30 @ 09:46:01
Postat av: Paui

Ja alltså vi hade så kul :D även fast vi var lite barnsliga

2010-08-30 @ 13:34:42
Postat av: Nicke

Dansa gör man väl nångång iallafall ;)

2010-08-30 @ 17:14:43

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0