Let's make it a movie

Filmtips:



Jag har nyligt sett två riktiga tjejfilmer, om man nu får säga så. Båda har genre drama/romantik och är mycket fina båda två. Dock har jag saker att tycka till om.
Dear John: Otroligt bra film! Älskar karaktärerna och storyn. Riktigt bra genomtänkt. Dock är slutet lite suddigt, man fick egentligen inget ordentligt slut tycker jag. Filmen hade kunnat sluta lite klarare med lite mer glöd.
Remember me: Också otoligt bra film, dock inte lika bra story som den andra. Lite konstig vid många tillfällen, man förstog inte riktigt vad dom ville ha ut av vissa scener. Och vissa scener var inte så väldigt genomtänkta heller. Men då slutet var genialiskt. Första tanken var att det var ett värdelöst slut, så otroligt oväntat. Och det gör det till ett bra slut när man tänker efter.

Båda filmerna är lätt sevärda!


Kärleksförklaringar
Postat av: Amelia

"Om filmen slutar nu är den värdelös" HAHAHA xD Nä jag tycker faktiskt inte Dear John va så bra, den vart ja besviken på :p

2010-08-22 @ 17:46:18
Postat av: Nicke

Såg bara en bit av Remember me igår,men vad ja då såg så verkar den vara ganska bra :)

2010-08-23 @ 18:50:28
Postat av: Nicke

SÅg remember me igår å den verkar bra.iofs såg ja bara en bit :)

2010-08-23 @ 20:15:36

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0