In the morning

Godmorgon! Klockan jut precis nu är 07.19. Jag somnade lite för sent igår och det får jag stryk av nu. Tack och lov så ska förmiddagen spenderas ute i naturen, vi ska gå till en tjärn i närheten av skolan. Så det är nog lugnt. Då hinner jag vakna! Dock tror jag att jag kommer förfrysa idag, jag sitter inne med lånkalsonger, mjukisbyxor och en stor hoodie. Men fryser ändå! Vill inte ens tänka på att gå ut.. Om det regnar så gråter jag! Nu kan man ju undera varför jag kom in och skrev detta inlägg som bara innehåller massa klagan, jo, för att jag kan. haha. Nejmen, hade massa tid över bara. Igår fick jag ett par nya hörlurar av mamma, dom äger! Så tacktack! Förresten, det skedde ett mirakel igår! Jag fick skjuts till Paulina, så vi umgicks, såg en film, pratade, drack the och myste. Nästa gång ska dock bli längre, gärna på en helg!
Nej nu ska jag få något gjort, göra varm choklad till exempel. Ni får ha en bra dag! kram på er

Melissa Horn - Lät du henne komma närmre


Kärleksförklaringar
Postat av: Mamma ;)

Dom va du sååå värd att få min sötnos!!!

<3 Kramisar <3

2010-08-27 @ 01:40:34

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0