I'm still learning how to breath



För några dagar sedan gjorde jag det absolut svåraste och jobbigaste jag hittills gjort i hela mitt 15åriga liv. Jag ville dö och kände mig som ett stort fett svin. Men sånt måste man också lära sig. Nu är det gjort, och jag känner mig lite lättare. Jag började också skriva i min bok igår, som inte är en dagbok, utan en bok jag skriver ner allt möjligt i. Har inte kommit på vad man kan kalla det än, självbiograf? Lite så kanske.
Denna sommar har varit bra, om man plussar ihop allt som varit blir det varken mer eller mindre. Jag har haft de bra i sommar! Igår och dagen innan de myste jag med mina älsklingar, vi såg film, åt b&j, pratade en massa, raggade skjuts och åt en korv på statoil. Igår gick vi på stan, ingen höjdare. Massor med folk och inge vettigt att titta på. Älsklingarna köpte en milkshake på frasses och sedan gick vi till Duvan så att jag kunde köpa en macka. Mackan i fråga innehöll tusenmiljarder mycket fyllning. Det hade gillats, ifall inte två tredjedelar hade varit skinka och ost. Senare på kvällen fick jag träffa en kompis jag inte insett att jag saknat så mycket som jag hade, och fick en kram av han, efter det drog vi på filmkväll hos Paui. Det var trevligt! Men jag kände inte för det just då, så jag njöt inte så våldsamt mycket.
Idag då, sista dagen på sommarlovet, ska jag på Gudstjänst. Och det känns grymt bra! Ser fram emot mötet. Mer än jag sett fram emot något på länge! Så nu ska jag börja göra mig lite fin, det är en sån dag. Nu vill jag börja skriva massor på bloggen igen! Skolan börjar imorgon, för dom som inte visste det. tagga! Jag fick även veta att en av mina älsklingar, inte hon på bilden, är "Made in China". Bra gjort China! Puss på er!


Kärleksförklaringar
Postat av: Cissi

PUSS PÅ DIG MIN UNDERBARA BABE! <3



Tur att Kina skickade mig till Sverige så jag fick vara med bl.a. DIG! :* Hihi

2010-08-22 @ 13:46:41
URL: http://ceciliamariesjogren.blogg.se/
Postat av: Amelia

KÄRLEK till dig!

Kramkramkramkramkram från åke till min sötase och helt otroliga BABE! <33

2010-08-22 @ 14:55:26

Skriv vad du har på hjärtat till Cicci här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (bara Cicci ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0